Jul

Tänkte bjuda på lite bilder från min jul.

Dagen innan dopparedan var vi hemma hos mina föräldrar för uppesittarkvällen. Vi åt gott och det var mysigt att träffa de som skulle fira jul hos mina föräldrar. Såklart spelade vi bingolotto men det blev inga storvinster tyvärr. När jag och Jesper skulle gå hem följde mamma och Fredman iklädd regnjacka med en bit. Regnet öste ner och det var inte direkt härligt väder.

fredman

På julafton vaknade jag upp innan Jesper och var väldigt spänd på dagen. I år var första gången jag fick vakna i min egna lägenhet på julafton och den skulle spenderas med Jespers familj. Jag tvättade ansiktet med min foreo innan jag gick loss med locktången.

fixjul

Selfie i morgonrock – check!

selfiejul

Tillslut kunde jag inte hålla mig längre och väckte min sambo. Vi åt frukost i soffan i morgonrockar och tillslut fick jag öppna julklapparna från min släkt. Försökte även ta ett fint julkort på oss men jag var väldigt skakig så det blev ju sådär.

jagochjjagochj2

Försökte mig även att få ett kort med Pi. Det gick inte så bra…

jagochpi

Hemma hos Jespers föräldrar hade håret blivit lite plattare då det började regna samtidigt som vi började gå. Här står jag och posar lite snabbt med en glöggmugg i högsta hugg.

outfit

Innan maten var dags för Kalle Anka såklart.

kalle

Efter maten kom tomten och hälsade på, måste säga att tomten var riktigt snygg! Efter tomten hade gått sa Tilda 4år: Undrar varför jag har fått så många paket jag har ju inte ens vart snäll. Alltså så söt unge.

tomten

Det var en liten del av hur min jul såg ut och den var extremt mysig. Hur spenderade ni helgen?

/A

Lämna en kommentar