Me and my girls

img_4527img_4529

Samtidigt som jag stod och la på ögonskugga igår kom Lovisa hem till mig, tätt därefter kom Amanda, Tuva och Isabel. Vi drack mojitos, körde pekleken och dansade i mitt vardagsrum innan vi drog oss ut i natten.

img_4531

Lovisa försökte fånga en ”vi är coola tjejer som går i slowmotion bild” fast vi mest garvade och var taggade på att få dansa. Därefter blev det inga mer bilder för kvällen, mobilen stannade i väskan och fokuset låg istället på annat. Träffade massa kompisar på dansgolvet, dansade fuldans och drack öl. Stod och njöt på dansgolvet över vilka fina vänner jag har, hur fantastiskt vackra och smarta de är och hur lycklig jag blev av att dansa med dem. Tiden gick fort och helt plötsligt satt jag, Isabel, Tuva och Jesper på sista spårvagnen hem.

img_4540

När vi vaknade sken solen utanför, vi städade undan lite från kvällen innan vi mötte upp Lovisa och handlade allt vi var sugna på.

img_4544

Väl hemma lagade vi en bra bakis brunch, drack juice ur champagneglas och pratade om det vi inte hann prata om igår. Med all god mat i magen la vi oss kors och tvärs i soffan för att kolla på film och därefter har det inte hänt så mycket.

Trots brist på sömn känner jag mig fylld med energi, sånt en får av att träffa härliga människor och ha en härlig kväll!

/A

 

Lämna en kommentar