Lever?

Spännande att inlägget som legat i utkast i flera veckor fick endast behålla sin rubrik och resten raderades kvickt. Det handlade om veckan innan och efter tentan som jag skrev. Vilket är ungefär lika kul som det låter, vi pluggade hårt och jobbade med inlämningar direkt efter tentan. För sånt får man göra ibland.

Jag har funderat mycket på mina resurser i med att kursen jag går i medvetet självledarskap diskuterade detta. Det är ett klurigt begrepp att förstå sina egna resurser, vad behöver jag egentligen för att må bra och fungera som bäst. En sak som jag insåg var att ordning är en av de resurserna som jag behöver, vilket är anledningen till att jag på en vanlig sketen torsdag valt att städa lägenheten. Det är väldigt energigivande för mig att snitta om 13 gula och lila tulpanerna och sedan placerade ut dem runt omkring lägenheten. Andra resurser jag behöver är fantastiska vänner, sömn, träning och ett tydligt schema. Har du några resurser som du behöver för att må bra?

Så utöver att leta resurser och skriva tenta har jag letat fram min gamla kamera som producerar medelmåttiga bilder men som ändå ska börja användas flitigare. För en kamera kan man inte svara på sms med och således kan mobilen få bo mer i väskan samt fokus flyttas från den. Försöker mer och mer bli mindre fastbunden med min mobil men undrar om det är möjligt som 90-talist?

2fda604e471c76a098aabb7dda03a6dbKälla.

/A

 

 

2 reaktioner på ”Lever?

  1. Kära lilla Annie ‘,,,,,,,😂du är ju på god väg … att lämna ifrån sej mobilen 🤔 Herregud ,, värre för en fyrtiotalist 😩😂. Alltid paddan i väskan ,,ifallatt Tycker du har jättebra idéer ,, kram på dej och 👍upp Vill snart se er ,,,just nu massor av trädgårdsarbete , och hundvård 😂😂😂 fäller så mycket vinterpäls. Räcker att fylla en kudde😊😂. God fortsättning på ditt examensarbete ””””💕allt är ju inte upp o ner 🙃🙃 Ut och njut av våren också ,,hälsa familjen din😊

    Skickat från min iPad

    > 6 apr. 2017 kl. 17:14 skrev annie elisabeth : > > >

Lämna en kommentar