Stora träd och pappersplan

 Just nu sitter jag svettandes och dricker en tomtelatte efter en förmiddag då jag jobbat med Kemi med Alfons Åberg. Så medans jag funderar på vad jag ska göra nu spolar vi tillbaka tiden till lördagen jag var i USA. 

På lördagsmorgonen hoppade vi in i bilen och tog oss genom slingriga vägar för att gå ut på en hajk. Såg söta alpackor/lamor och dekoration inför halloween längst vägen.

Väl framme visade inte Kaliforniens väder sig på sin bästa sida så vi drog på oss så mycket kläder som möjligt innan vi började promenera i skogen. Det var så fina färger och att få umgås med mina fantastiska tjejer en hel dag gjorde mig så lycklig i hjärtat.

Efter vi vandrat runt hoppade vi in i bilen och började åka mot Santa Cruz, Isabel och Tuvas favoritstad. Vi drog upp värmen och passade på att byta om och värma oss i bilen innan vi kom fram. Väl framme blev det att testa Chipotle och strosa runt i staden. Vi träffade på lite sälar och gick på en strandpromenad som skrek amerikansk film.


På kvällen åkte vi till San José för att dricka drinkar och dansa. Paper plan som var den första baren vi gick till hade massa spännande drinkar, hade gärna testat igenom hela deras meny men nån måtta får det vara haha. Sen gick vi till ett ställe som spelade massa bra dansmusik och dansade oss svettiga innan vi åkte hem och jag somnade i bilen.

/A 

2 reaktioner på ”Stora träd och pappersplan

  1. Vilken dag , från urskog till härliga städer,,och härligt nattliv ”tur att det inte var du som körde hem ”😂😂
    Det är härligt att sitta och minnas 🤔 Ha det gött i Göteborg också 💕💕kram ,,tack för resan …

Lämna en kommentar