Omstart

Medans min platta håller på att starta om tänkte jag slänga upp lite bilder från USA.  
Så nu spolar vi tillbaka tiden till torsdag den 27 oktober då jag strosade runt i San Fransico. Såg massa fina byggnader, mysiga gator och härliga områden. Castro är helt klart en favorit, dels för vad det området står för och att jag träffade på härliga människor där. 

Efter att traskat runt större delen av dagen och jetlaggen började göra sig påminn satte jag mig på en resturang för att äta. Det blev en wrap med falafel och hummus. Jag tog även två kort på mig själv. En för att visa hur jag vill se ut en annan för att visa hur jag egentligen såg ut, sliten tjej. 

Sen kollade jag i lite butiker innan jag åkte för att möta upp Tuva och Isabel och vad vi gjorde går att läsa om här

/A

Lämna en kommentar