Mansplaining osv.

Under helgen har vi vart på äventyr och detta inlägget skulle komma i fredags men det kommer nu. Lite uppdatering om vardagen.

Vi håller på med att skriva rapport och förbereda oss inför vår presentation vilket lett att mycket pengar lagts på kaffe, Starbucks ftw.

Först har vi varit på bio och sett Suicide Squad. Jag har ju taggat som en galning och stremat videos om karaktärerna och liknande via vårt sega internet. Hade dagen till ära tagit på mig både klänning och halsband så var ju nästan lika fräsch som Elin. Winning!

Selfie

Vi lyckades även ta tag i att pumpa våra däck på cycklarna och här ser vi mansplaining i sitt esse. Elin hann säga gött att vi fick göra det själva och som magi dök det upp två män som skulle hjälpa oss att pumpa däcken. Mycket sånt sker här, samt öppnande av dörrar, bärande av kassar osv. Vill man garva åt detta koncept kan man ju läsa här.

Mansplaning

Vi har även hittat till gymmet igen och körde ett gött kondispass. På bilden på våra ryggar ser man tydligt att vi haft sportbh på oss då det är det enda som inte synligt blivit svettigt. Firade det med göttig middag i Elins säng med film.

Gym_c

Pratade i över en timme med min fantastiska syster och hon ställde upp på att jag fick printscreena. Ni ser ju lilla mig i hörnet. Vi har även hunnit med att gå på spa igen, jag fick gå runt i en fin klänning. Jag fick ansiktsbehandling och Elin tog massage innan vi möttes upp på fotspa. På fotspat vet jag inte vad de använde men den lilla solbrännan jag hade har försvunnit så det sög ju lite. Får hoppas att det sista 2 veckorna ger lite mer färg.

MochA

/A som insåg att bilderna inte är exakta i kanterna men orkar inte gör om och som är hemma om typ 2 veckor….

2 reaktioner på ”Mansplaining osv.

  1. Ja du ser ,, vilka gentlemän det finns!! Men bra tjej reder sig själv 👍👍💕
    Killarna är inte vana vid så duktiga o självständiga brudar
    Va mycket kul ni varit med om!!😳🤔
    Snart skall ni redogöra för allt där hemma 🤔🙈🙉
    Det klarar ni med toppbetyg 👋👋💪😜eller hur 🤔🤗kram

Lämna en kommentar