Drinkar

Sista Singapore inlägget nu.

Sista kvällen tog vi oss upp till våning 56 för att få en rejäl utsikt. Den korta turen i hissen så stod jag och tänkte på om jag ärvt mammas höjdskräck.

Tyckte inte det var mysigt att stå närmast kanten men annars så funkade det. Utsikten var fantastisk och vi fick se lite av staden som vi inte hunnit besöka.

Sen hjälpte innehållet i behållaren till lite. Frozen Singapore Sling som jag beskrev fint på ett videoklipp Elin har som stark, söt, bitter men god. Första rena alkoholen på länge vilket gjorde att nivån av fniss höjdes något. Jag vågade mig även närmare kanten så väldigt mycket pluspoäng.

Kära i livet tog vi oss vidare till loof, vilket är en bar(!!). Där drack vi goda drinkar, snackade lite skit, diggade till musiken och tog kanske lite för många selfies. Ett perfekt sätt att avsluta vår helg på!

 

/A som taggar helgens äventyr

2 reaktioner på ”Drinkar

  1. Höjdskräck?? Du är tuff du ,ni, ,
    När man kommer riktigt nära är det som man sugs ut i rymden,, så känner jag det ,jättehjdrädd…!😱
    Men vilken fin utsikt ändå , så vacker stad,,
    Ha det gött , snart helg igen ,,,har varit och plockat blåbär ,,”fyller frysen ” 😋😳
    Kram kram

Lämna en kommentar