En söndag i skolan 

Eftersom det är tentavecka denna veckan och jag skriver min tenta imorgon så spenderade jag helgen i skolan med Lovisa och pluggade.

Så här kommer lite bilder från hur vi hade det igår. Som standard möttes vi upp för att köpa kaffe. Eftersom vi vart där några dagar i rad nu och har jobbiga beställningar har de börjat känna igen oss. Speciellt då vi i lördags även beställde till Jessica och då rörde till det med 3 olika smaker, 2 sorters mjölk, varm/kall och extra styrka. Det vill säga tre olika och speciella typer av en latte.

Jag drack min latte med sojamjölk, vanilj och extra styrka samtidigt som jag knåpade ihop sammanfattningen jag skrivit för kursen. Jessica hade gjort fina kort med frågor när hon läste kursen som vi satt och gick igenom. Hittade på konstiga minnesregler kring döda fiskar och Tinder. Garvade högt åt tanken att en primer som går likt korven i Grease, lite internt men för de som kan biotech är det fantastiskt kul.

Till lunch drack jag smoothie för att det är nog det bästa jag vet. I denna var det banan, spenat och havremjölk med smak av mango.

Vi tog en paus för att få lite frisk luft och lite gott innan vi körde sista rycket. Det var grått ute men ändå väldigt mysigt, som jag sagt innan så älskar jag hösten.

/A

Lämna en kommentar