Mysig onsdag

Jag har tenta på lördag vilket gör att jag pluggar mest hela tiden just nu men trots det blev det ingen tråkig dag. Jag förberedde min frukost igår, så när jag vaknat till liv var det bara att packa väskan och åka till skolan. Innan lunch hade vi den sista föreläsningen i en av de kurserna jag läser så nu är det bara tentaplugg som gäller.

Efter föreläsningen satte vi oss och pluggade lite innan vi mötte vårt lunchsällskap. Sümeyya hade träffat några indonesiska tjejer på Chalmers så vi (jag, Elin, Sümeyya och Lovisa) käkade lunch med dem. Prata kring hur de uppfattat Chalmers hittills och hur vi hade det i Indonesien, jättemysigt. Kul att kunna få säga några fraser på Bhasar igen så de får sitta i.

Väl hemma pluggade jag lite innan Jesper kom hem och jag lyckades lura ut honom på en promenad. Eftersom jag fortfarande är lite förkyld duger promenader som lagom träningsaktivitet. Jesper var dock inte lika taggad som mig på att ta kort men måste ju kunna bevisa att han vart med. Väl hemma igen lagade vi tacos och åt till vår nya favoritserie Lucifer.

Nu ska jag ta och fortsätta med min kvällsrutin, kvällsro och en bra bok.

/A som undrar varför katten är galnare än vanligt.

4 reaktioner på ”Mysig onsdag

  1. 😊sköna ni är ,först tjejgänget pluggisarna 😌 Och sen ni två på promenad. 😂Känner ni varandra 😂😂lite långt ifrån varandra 😂😂 ni är så goa ,,,
    Ha det gött oc krya på dej och 👍👍👍för tentan ,,kram
    Själv skall jag skramla bössa på lördag ,, för världens barn 🏃🏃🏃
    Nu lite te. Och mys med Isa sen natti natti 😴😴. Sov gött Kram igen

Lämna en kommentar